Välkommen till vår omdömessenhet, där vi samlat betyg och recensioner från kunder som har erfarenhet av Vårdcentralen Kroksbäck.
Varje åsikt nedan är skriven av verkliga kunder som vill dela med sig av sina erfarenheter för att ge dig en klarare bild av företagets tjänster och kundnöjdhet. Vi värderar öppenhet och ärlighet, så att du kan fatta välgrundade beslut vid ditt val av service.

Omdöme (9)


  • Margaretha

    Ringde igår o fick tid till min man idag . Trevlig telefonist . Idag träffade vi en tjej på lab o hon får 5 stjärnor . Nöjda patienter idag .

  • Margaretha

    Ringde dit idag o en sköterska ringde upp 7 min senare . Kl.11.30. Den sköterskan som jag pratade med var helt underbar . Tog sig tid o kollade allt om vad som skulle göras vid provtagningen i n v. Tusen tack till denna sköterska . 🌷🌷🌷

  • Patient

    Har vid flera tillfällen ringt upp er callguide där man får besked om att man skall bli uppringd en viss tid, ingen ringer upp, varken idag eller andra gånger, när man sen försöker få tag på er igen så kan man inte anmäla ett nytt samtalsförsök för man står redan i kö fast det gått flera timmar.
    Nu listar vi om hela familjen till annan vårdcental, bemötandet är under all kritik, att ni inte skäms!!

  • Margaretha

    Var idag hos dr Roland Wanat o hans bemötande är ut över allt annat . Tar sig tid o är på läst o kollat min journal innan besöket . Kommer gärna igen till honom när det är dags för kontroll . Tusen tack 👍👍👍👍👍

  • Marianne

    Jag har varit patient här i många år och har tyvärr flera diagnoser. Har alltid blivit vänligt, proffsigt, empatiskt bemött av all personal i olika funktioner. Jag ser mig själv som vårdkrävande pga av alla mina olika besvär men blir alltid lyssnad på och väl bemött. Känner stor tacksamhet för denna VC:s bemötande i alla situationer.
    Tusen rosor och tack till dem.????????

  • Margaretha

    Vilken oordning i väntrummet när man skall vaccineras . När man skall in o vaccineras så kommer sköterskan ut o säger tider o sen kommer nästa o säger nästa . Har man tid så får ni ju hålla dem Svårt o höra vad sköterskan säger bakom munskyddet

  • Marianne

    Supernöjd med denna VC. Fantastisk personal ALLA kategorier. Proffsiga, noggranna, vänliga, empatiska etc.
    ???

  • Leszek Senderek

    Någon skulle ringa 12.04, nu är det klockan: 13.35, och ingen har ringt

  • Miro

    Kvinnan bakom reception telefonen lyssnar inte på vad man säger. Hon nonchalerar mina ord och är envis med hennes påstående istället för att lyssna. Jag förklarade för henne mer än tre gånger och hon vägrade lyssna.

    Vårdcentralen borde fokusera på att utbilda personalen angående bemötande och hur man LYSSNAR.

    Dessutom skulle jag aldrig besöka en vårdcentral när receptionen bemöter en på detta sätt. EJ OK!